resurseumaneaac
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Modele Fisa de post

In jos

Modele Fisa de post Empty Modele Fisa de post

Mesaj  Admin Vin Dec 10, 2010 1:43 pm

FISA DE POST - ASISTENT BRAND MANAGER



1. Denumirea compartimentului:
ADMINISTRATIV

2. Denumirea postului:
ASISTENT BRAND MANAGER MANAGER

3. Numele si prenumele salariatului:
NUME SI PRENUME SALARIAT

4. Se subordoneaza:
Managerului;

5. Numele sefului ierarhic:
NUME SI PRENUME SEF IERARHIC

6. Subordoneaza:
Numai daca este cazul

7. Drept de semnatura:
Intern:
Extern:

8. Relatii functionale:
- cu toate entitatile din unitate, cel putin la nivelul reprezentantilor acestora

9. Pregatirea si experienta:
Studii:
-absolvent al unei forme de invatamand superioare;
Aptitudini:
-inteligenta (gandire logica, memorie);
-corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;
Atitudini:
- sincer, dispus la colaborare

10. Autoritate si libertate organizatorica:
Daca este cazul

11. Responsabilitati si sarcini:
-cunostinte bune operare PC MSOffice – WORD, EXCEL, navigare internet
- limba engleza scris/vorbit
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca
- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp
- capacitate de a respecta termene limita
- atentie catre detalii
- placere si abilitate de a invata lucruri noi
- responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate
- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
- asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- actualizarea bazei de date documente
- rezervari hotel parteneri externi, etc.
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei

12. Sanctiuni pentru nerespectarea fisei postului sau a anexelor acestora:
Daca este cazul

13. Semnaturi:

14. Data semnarii:




FISA DE POST - ASISTENT MANAGER




1. Denumirea compartimentului:
ADMINISTRATIV

2. Denumirea postului:
ASISTENT MANAGER

3. Numele si prenumele salariatului:
NUME SI PRENUME SALARIAT

4. Se subordoneaza:
Managerului;

5. Numele sefului ierarhic:
NUME SI PRENUME SEF IERARHIC

6. Subordoneaza:
Numai daca este cazul

7. Drept de semnatura:
Intern:
Extern:

8. Relatii functionale:
- cu toate entitatile din unitate, cel putin la nivelul reprezentantilor acestora

9. Pregatirea si experienta:
Studii:
-absolvent al unei forme de invatamand superioare;
Aptitudini:
-inteligenta (gandire logica, memorie);
-corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;
Atitudini:
- sincer, dispus la colaborare

10. Autoritate si libertate organizatorica:
Daca este cazul

11. Responsabilitati si sarcini:
-cunostinte bune operare PC MSOffice – WORD, EXCEL, navigare internet
- limba engleza scris/vorbit
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca
- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp
- capacitate de a respecta termene limita
- atentie catre detalii
- placere si abilitate de a invata lucruri noi
- responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate
- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
- asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- actualizarea bazei de date documente
- rezervari hotel parteneri externi, etc.
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei

12. Sanctiuni pentru nerespectarea fisei postului sau a anexelor acestora:
Daca este cazul

13. Semnaturi:

14. Data semnarii:




FISA DE POST RESPONSABIL RESURSE UMANE



1. Denumirea compartimentului:
Resurse umane

2. Denumirea postului:
Responsabil resurse umane

3. Numele si prenumele salariatului:
NUME SI PRENUME SALARIAT

4. Se subordoneaza:
Director resurse umane

5. Numele sefului ierarhic:
NUME SI PRENUME SEF IERARHIC

6. Subordoneaza:
Numai daca este cazul

7. Drept de semnatura:
Intern:
Extern:

8. Relatii functionale:
Personalul arhivelor statului, personalul Inspectoratului teritorial de Munca si/sau alte posturi cu care exista relatii de colaborare


9. Pregatirea si experienta:
Educatie si pregatire profesionala:
1. studii superioare;
2. instruire formala sau experienta in domeniul procedurilor si normelor specifice domeniului muncii;
3. cunostinte de operare pe calculator;
4. cunoasterea unei limbi straine.
La acest capitol se pot adauga toate conditiile pe care ar trebui sa le indeplineasca un candidat pentru a putea ocupa acest post, conditii care sunt stabilite in functie de specificul fiecarei organizatii in parte.

10. Autoritate si libertate organizatorica:
Daca este cazul

11. Responsabilitati si sarcini:
Indrumarea si urmarirea activitatilor de normare, salarizare, angajare, intrerupere de contract individual de munca.

Atributii si responsabilitati:
- organizarea activitatii persoanelor din cadrul departamentului resurse umane si distributia responsabilitatilor intre acestea;
- evidenta prezentei la lucru a personalului de la sediul societatii si intocmiea formelor necesare pentru salarizare;
- urmarirea intocmirii corecte a pontajelor de catre cei desemnati sa le execute si existenta ca anexe la conturi a proceselor verbale de receptie, tabele cu sporurile acordate salariatilor;
- calculul salariilor si editarea lor pentru toata societatea pana la nivelul de salariu brut;
- centralizarea pe calculator in centralizatorul conturilor a datelor din conturile de salarii si din statele de plata de la departamentul financiar, a datelor necesare intocmirii raportului statistic lunar si anual si ale altor raportari statistice solicitate;
- evidenta lunara a fondului de salarii realizat si a numarului de salariati pe societate, categorii de personal, obiective, puncte de lucru;

- intocmirea situatiei cu numarul de personal care lucreaza in conditii speciale de munca si defalcarea fondului de salarii in fond salarii in conditii speciale de munca si fond salarii in conditii normale de munca;
- evidenta concediilor de odihna, concediilor medicale, invoirilor, nemotivatelor, primelor de vacanta;
- evidenta tuturor salariatilor din societate, a angajarilor, a desfacerilor de contracte individuale de munca conform prevederilor legale in vigoare, a pensionarilor;
- actualizari ale statelor de functiuni si tabelelor cu muncitorii in baza structurii organizatorice aprobate;
- transmiterea la biroul financiar a modificarilor ce apar la salarizare (incadrari, desfaceri de contracte individuale de munca, negocieri de salarii etc.);
- intocmirea de grile de salarizare in conformitate cu reglementarile in vigoare si studierea consecintelor aplicarii lor;
- intocmirea adeverintelor pentru dosarele de pensie cu contributia de asigurari sociale, vizarea lor la Directia Colectari Contributii, verificarea dosarelor de pensie si depunerea lor la Casa de Pensii;
- studierea legislatiei muncii in vigoare;
- participarea la discutii in legatura cu negocierea unor articole din contractul colectiv de munca si a regulamentului intern, aplicarea corecta a codului muncii si a legislatiei in vigoare;
- documentarea si difuzarea la birouri, compartimente interesate de materiale in legatura cu organizarea productiei si a muncii;
- intocmirea fisei postului pentru toate functiile si meseriile din societate;
- anchete, atunci cand se constata abateri disciplinare;
- intocmirea pe calculator si editare de adeverinte, actualizari norme, diverse formulare, tabele, adrese necesare in cadrul biroului si firmei.


12. Sanctiuni pentru nerespectarea fisei postului sau a anexelor acestora:
Daca este cazul

13. Semnaturi:

14. Data semnarii:

Admin
Admin

Mesaje : 21
Data de inscriere : 03/12/2010

https://resurseumaneaac.forumgratuit.ro

Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum